Eigen merken
Brevine verkoopt zijn eigen wijnmerken via de vakhandel en online platformen zoals Vivino. Deze wijnmerken onderscheiden zich door storytelling en personalisatie, in de meeste gevallen met behulp van Augmented Reality.
The Real Santa Bubble
De Santa Bubbel is hét relatiegeschenk dat blijft hangen. Een stijlvolle fles bubbels met een magische twist: scan de QR-code met je telefoon, houd je telefoon voor de kerstman, en hij spreekt een persoonlijke boodschap uit namens jouw bedrijf.
Zo verras je klanten, collega’s of zakenpartners op een originele en feestelijke manier — met een cadeau dat niet alleen feestelijk oogt, maar ook persoonlijk voelt. Ideaal voor wie dit jaar nét dat beetje extra wil geven, te verkrijgen mét en zonder alcohol.


Tre Generazioni
Het wijnmerk Tre Generazioni is het vlaggenschip van Brevine. Dit merk vertelt het verhaal van een Italiaans-Amerikaanse familie die bekendheid en faam verwierf tijdens de drooglegging in de Verenigde Staten.
​
De flessen van Tre Generazioni zijn uitgerust met Augmented Reality, waarmee het mogelijk is om de AR-boodschap via de fles te personaliseren.
Vinray
Het merk Vinray is een samenwerking tussen Brevine en wijnwinkel en wijnbar Bottlezz.
​
Hoewel Venray geen historie heeft in de wijnbouw, wilde Bottlezz toch een eigen lokale wijn op de markt brengen. Uiteindelijk mocht de bevolking van Venray tijdens een blinde proefsessie hun favoriete wijn kiezen. Hieruit is de Vinray-wijn ontstaan.


Vinray Business Edition
Speciaal voor het bedrijfsleven in Venray hebben wij de Vinray Business Edition op de markt gebracht. Een fles Vinray-wijn met op het etiket het logo en een persoonlijke tekst van het betreffende bedrijf. Een uniek relatiegeschenk!
Een eigen wijnmerk
Wil jij een eigen lokale wijn op de markt brengen? Bijvoorbeeld een wijn zoals de Vinray? Neem dan contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden.